blog ni masih baru ye.khas utk segala macam GA n contest.jom sapot dgn mnjadi follower saya!yeayy!!
blog asal saya Jangan Jeles

Saturday, July 9, 2011

YEAYY!!saya menang contest!!

xsampai sebulan pon lagi saya buat blog ni.x sampai sebulan pon lagi saya start join all those GA n Contest.niat just nak tambah member2 blogger ni ha..kalau jmpe tengah jln boleh la dating sesame kan..haha..

So,ni 1st contest y saya menang.Contest Saya Suka Berimaginasi..YEAYY!!nak baca x pasal imaginasi saya??
>>SINI<<

xpecaya??betol...contest ni Cik Fiqra kite ni y buat..kenal dy pon sbb dy join my 1st GA dulu..xpecaya tgk SINI..haa..betol kan?saya menang bahagian Pemenang Kreatif yang Comel..=)

mekaseh Fiqra=)

p/s:saya kat india ni..so saya bagi alamat saya kat Klang je la ye..=)

No comments:

Post a Comment