blog ni masih baru ye.khas utk segala macam GA n contest.jom sapot dgn mnjadi follower saya!yeayy!!
blog asal saya Jangan Jeles

Thursday, July 14, 2011

MEGA GIVEAWAY AMALINA BEST!!

nak join klik banner taw

SENARAI SPONSOR:

saya nak hadiah dari:
  • shawl daripada SCARFSWEETHONEY sebab shawl dy menarik gile!de renda la..pelik2 tp menarik.saya suke!lain dr y lain=)
  • macaroon drpd Kak Yong sbb dy nmpak sedap!hoho!so teringin la nk rasa pulak kan..pas2 baru blh bg tau kt sume org suh rasa kalau sedap..hehhe
  • saya nak barang dari EZKRAF. ye la..saya ni bukannye kretip sgt nak wat handcraft ni kan..teringin jugak nak seketul..dh la comel..
  • shawl dr RAUDAH SHAWL STORE.sbb saya suka pakai shawl.kat india ni shawl dia xcntik..hehe
  • bag dari MYEZATUL AQMA sbb beg saya dah nak hancur setahun dh saya pakai.muahaha

tarikh tutup:25th July

saya tag lana,ieta dan lynn 

No comments:

Post a Comment