blog ni masih baru ye.khas utk segala macam GA n contest.jom sapot dgn mnjadi follower saya!yeayy!!
blog asal saya Jangan Jeles

Monday, July 4, 2011

1st GIVEAWAY mohdkhairi.com

nak join,klik banner

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN:
(1) Follow blog ini untuk mengetahui segala update mengenai giveaway ini.
(2) Klik butang 'like' fanpage HAIRIEcerulean di sini : HAIRIEcerulean
(1) Buat tajuk entri: "1st GIVEAWAY mohdkhairi.com" 
(2) Letakkan banner giveaway di atas dan linkkan ke entri ini.
(3) Suka hati korang nak tulis apa ataupun tak nak tulis, aku tak kisah.
(4) Dah siap, tinggalkan URL entri anda dalam ruang komen entri ini

TARIKH TUTUP: Ahad, 17 Julai 2011 jam 11.00malam
** tarikh tutup mungkin akan berubah bergantung kepada jumlah penyertaan dan juga maklum balas daripada pembaca.


PEMENANG:
23 pemenang akan dipilih menggunakan cabutan bertuah yang akan dilakukan oleh pihak penganjur sendiri. Segala perkembangan akan diberitahu kelak.



JANGAN LUPA LEAVE A COMMENT HERE ALSO >>>> CONTEST SAYA BERTUDUNG DAN SAYA SANGAT PRETTY

2 comments: