blog ni masih baru ye.khas utk segala macam GA n contest.jom sapot dgn mnjadi follower saya!yeayy!!
blog asal saya Jangan Jeles

Wednesday, July 13, 2011

contest "Cinta Milik Kita"

nak join klik banner k..

segan la nk cite sbnrnye..awww...haha=p act ktrg 1 skolah men dulu..tp saya xknl pon die sbb sy xsuka budak laki batch saya sbb dorg mengada.bole trima x reason 2??pas SPM,kami masuk KTT,Sepang buat A level..kat sini saya kenal dy.skali tgk mcm..`eh,kte 1 skolah ke?ak xknl ko pon.mst sbb ko x feymes` hahaha...kerek kan saya?=p pas2 kwn cm bese je..kelas pon lain2..so memang susah nk jumpa..pas2 ktrg fly g India..sambung blaja..amek medik..tahun ke-2,ktrg rapat..sbb saya de big prob tym 2,then mcm nk cte kat member pmpuan tkut t dorg kecoh potpetpotpet..pompuan kan..haha..so saya kacau la dia nih..slalu la lepak sama,sembang lame2..blablabla..pas2 xpasan bile tah tersayang.xde pilih tarikh declare pon sbb bg saya xperlu pon tarikh2 2..kalau ada jdoh ade la..xde nk buat cmne..kan?=)

cabaran nye..mst la ade..mmbr2 pmpuan saya xske saya ng dia..memula saya ikutkn kawan..tp lama2 membr2 ni demand plak..memula xboleh klua sama,pas2 lame2 2 xbole lepak mkn sme2 plak..lpas 2 tu..lpas 2 ni plak x boleh..padahal saya rasa x ada salahnya pon saya bkwan ng laki ni...agak kronik la jugak hbungan saya ng housemate time 2..last2,nak tau apa saya pilih?saya x pilih dua2.housemate saya judge saya,x sanggup bkawan ng org y ada bf(set2 alim dorg ni)and paksa saya jadi macam dorg instead off terima saya seadanya,so kami bpecah pndah rumah duduk2 asing2..dengan ayat kasarnya,saya dihalau=( y laki tu pon saya x pilih.sbb bg saya,saya juzt nak brkawan.xde kata2 yang jelas cakap saya adalah hak dia.so x ada reason utk saya pilih dia.tapi saya just kawan je dia mcm biasa..lepak je mcm biasa,sembang je mcm biasa..mcm kwn2 laki y lain=)

dlm saya berusaha tahan emosi,brusaha mnjadi kuat,brusaha senyum n sabarkan diri bile orang bawak crita pasal saya..laki ni lah y selalu ada dgn saya.nges saya,dy y hepikan.marah saya,dia y tenangkan.dalam pada org lain marah2 saya,kutuk belakang2 saya,tapi dia dtg depan2 saya.bukan utk marah tp untuk pujuk saya.cara dia hanya 1,senyap..itu je..bila masa saya nges,mrh,mmbebel,mngamuk..dia ada kat sebelah,tengok sahaja n senyap.lama2 saya sedar saya sayang dia.mungkin sebab cara dia handle perangai buruk saya.cara dia bersabar dgn saya.cara dia dekat untuk kenal dgn saya.semuanya.

kami x plan pon nk kwen lg skrg sbb masing2 ngah belajar.tp sbb kami bdua bakal Dr. so kami rasa istilah break up 2 x akan ada..insyaAllah..sbb masing2 bz ng kje masing2..xakan ada masa nk menggatal ng org lain pon..tym grad pon umur dh 24..nk kje kumpul duit hantar mak ayah g haji lagi..setel adik2 lagi..beli kreta n rumah lagi..by the time sume ni settle tah2 tyme 2 umur dah 27-28..mana sempat nak menggatal..kan?so..hopefully ada lah jodohnya..y penting,saya nak buat majlis saya kat rumah!knsep gotong royong masak sama2.saya xnak buat kat dewan.saya xnak amek catering.sbb saya nak semua family kaum kerabat saya ada masak n gotong-royong sama2..=)

haha..muka secret!klu nak tau follow la blog personal saya=p

tarikh tutup:15th July

1 comment: