blog ni masih baru ye.khas utk segala macam GA n contest.jom sapot dgn mnjadi follower saya!yeayy!!
blog asal saya Jangan Jeles

Friday, July 1, 2011

Contest SHAWL | Shawl Cantik Untuk di Menangi!!

nak shawl free x?seyes x tipu cantik.

saya nak shawl ni sbb corak die polkadot.haha..saya suka polkadot sampai vespa saya pon saya cat polkadot=p knape shawl?sbb..senang n cepat..xpayah nak iron2..slalu pagi2 bgun lambat nak g kelas,pakai shawl senang,xyah iron,lilit tym trun tangga x tgk cermin pon still jadi lagi..haha..memang jimat masa..utk org yang malas bgun  pagi n gelabah mcm saya=p

2 comments:

  1. tahniah menang :)
    sob sob.. jeles ni..ngee

    ReplyDelete
  2. owh!saya baru cek..haha..mekaseh..lulu,nanti saya nak buat GA gak..maybe esok saya post.jom join.mne tau boleh menang=)

    ReplyDelete