blog ni masih baru ye.khas utk segala macam GA n contest.jom sapot dgn mnjadi follower saya!yeayy!!
blog asal saya Jangan Jeles

Friday, July 15, 2011

Contest : "Makanan Kegemaranku" by Cik Kia

nak join klik banner

makanan kegemaran saya??saya suka makan seafood..waaahhh...seperti :

ikan kap sweet sour
isi dy putih melepak,juicy.lua die rangup.xtau cmne cheff 2 msak tp skali ggt..lua rangup..pas2 isi dalam lembut n juicy.kuah dy de rasa mcm sos tiram cket tp xmuak sbb de rasa masam2 n pedas2 cket.manis n masin pon ckup..aahh..memang sedap..
(mknn ni saya mkn kat china time gi travel aritu.sape penah mkn ikan kap?sedap woo!!jeles la cepat=p)

gambar2 dibawah adalah mknn pelik2 tp sedap kat china.mknn traditional dorg la..saya suka try speciality food each time saya pegi tempat org..
caramel desert in Xian

mee ape tah..rasa mcm tmyam pon de..kari pon ade..sedap!ni kat Shanghai

nasi black pepper kat Yongshuo

bnyak lagi tempat ktrg pegi,so bnyak la mknn y ktrg mkn..hehe..
nak tau,jom tgk sini:


tarikh tutup : 6th Aug
saya tag lynn,lana,ieta dan sahbanu

1 comment: