blog ni masih baru ye.khas utk segala macam GA n contest.jom sapot dgn mnjadi follower saya!yeayy!!
blog asal saya Jangan Jeles

Monday, July 4, 2011

Contest Saya Dan KacaMata

ce tekan banner..magik!!

sayanye xde magik..low profile je..=p

tadaa!!haha..saya pertaruhkan pic nih..ni time pegi jenjalan tengok Kung Fu Panda 2 kat Bharat Mall,Mangalore..oh,saya di india skrg,study..=) jalan2 window shopping sambil main2,tnampak bnde ohsem ni..lalu tgn pon gatal la pakai..lalu pakse la org amek gambar nak tnjuk kebulatan pipi 2 ha..tengok 2 tengok!! bulatnye..

ye,ni dy org y dipakse amek gamba saya..muahaha..
haha..gambar y ni lagi tempting dr gambar y dipertaruhkan..=p
credited to Qidran.his pic is ohsem weyy!!

p/s:gambar ni penyeri sahaja..xada kaitan ngan contest ni..=p

saya tag mamaishazah, sandra and  einz

tarikh tutup:31st July


JANGAN LUPA LEAVE A COMMENT HERE ALSO >>>> CONTEST SAYA BERTUDUNG DAN SAYA SANGAT PRETTY

No comments:

Post a Comment