blog ni masih baru ye.khas utk segala macam GA n contest.jom sapot dgn mnjadi follower saya!yeayy!!
blog asal saya Jangan Jeles

Thursday, July 14, 2011

Best Friend Award

nak join klik banner k
award ni sebenarnye cik yuyue ni saja nak bagi kat follower dy..so mesti la kne jd follower dy..tau!cik yuyue ni slalu hapdet blog dia.its nice to read tough..x bosan pon..=) so,saya nak la gak sesekali awarded as die nye besties kan..sebelom 2 kne jwb dulu soklan cepuk cemas dr cik yuyue:

soalan pertama : " apa tujuan awal awak creat blog nieyh??"
-blog ni blog khas utk GA n contest sbb xnak serabut2 kat blog personal saya..so tujuannya memang untuk letak contest n GA je lah=) nak promote gak blog personal saya blh? klik sini JANGAN JELES

soalan ke 2 : "dalam banyak2 blog..blog ner yg awak rase paling best??..t leyh yuyue follow n kaci award..ehe..^_^
-saya ske baca blog fatin liyana.sbb dy slumber.haha..ayat dia x skema n ada sense of humour

soalan ke 3 : " apa yg akan awak wat lau tetibe blog awak nieyh berubah wajah??der org ceroboh n ubah semua kedudukan,"
-xtau la...saya akan bebel2 dlu kat blog ni ckp de org hack blog saya..pas2 saya tnye kat blogger lain ape y perlu saya buat kot..=p

soalan ke 4 : " apa pendapat awak tentang lelaki/perempaun yg gedik???hahaha..;p"
pompuan gedik ni saya mls nk amek pot.lantak la dy nak gedik.memang la sakit hati kalu ternampak or terdengar kegedikkan dy 2..tp selagi dy xkacau hidup saya,so saya xkesah la kot..memang saya xsuka tgk org gedik,so saya amek pengajaran supaya jgn buat mcm tu jugak..sbb klu saya xsuka,org lain pon mst xsuka kalau saya gedik.kan?as long as dy xkacau hidup saya,saya xkan kesah la..klu saya nak wat page la siap nak banned dy,tu nmpak sgt dh dengki nye tu...hahaha...=p
laki gedik?ade ke?klu y jnis lembut2 cket 2 ade la kot..kdg2 ske gak saya lyn sbb gedik laki ni x semenyampah gedik pompuan..seronok gak kdg2 melayan gedik si lelaki ni..haha..tp slalunye laki manje,bukan gedik..manja pon dy tunjuk kat org2 tertentu je..=)

Ucapan kepada pemberi award:mekaseh la nk bg award 2 kat saya(hoh!yakin melangit!haha)saya baru je nak bjinak2 aktif berblog ni..so,baru je nak kenal2.tp saya selalu baca blog awak.seyes x bosan.balance je..x de nk kutuk2 org,xde nak puji2 bodek2 org sgt.ada sense of humour.slalu hapdet blog..rajen ye awk hapdet blog.haha..bagi je la award 2 kat saya.sbb saya ohsem!muahaha..=p

p/s:sape sayang cik yuyue jom berebut ng saya amek award nih!haha.

No comments:

Post a Comment